Modes pasaule nav iedomājama bez Versace
Džanni Versače 1978. gadā nodibināja itāļu luksusa modes zīmolu, kas ir labi pazīstams pircējiem visā pasaulē un bez kura nav iedomājama mūsdienu mode. Zīmola logo ir grieķu mitoloģijas tēls Medūza, kas apveltīta ar pārdabiskām spējām.
Iespējams, tieši pateicoties Medūzas maģijai, zīmols Versace gadu gaitā ir attīstījies un audzis, kļūstot par ietekmīgu spēlētāju modes aprindās. Uzņēmums piedāvā valkāšanai gatavu apģērbu un aksesuārus, kas apbur ar savu ekspresīvo dizainu.
Ja arī tavai garderobei ir nepieciešama augstās modes maģijas deva, tad aplūko pie mums, Zalando internetveikalā atrodamo piedāvājumu no itāļu luksusa modes zīmola. Mazliet Versace ir tieši tas, kas nepieciešams, lai justos fantastiski.
Luksusa klases zīmola Versace atpazīstamais rokraksts
Atslēgas elementi, kas raksturo zīmola apģērbu un aksesuārus, ir inovatīvs dizains, spīdīgas un ekspresīvas apdrukas, kā arī košas krāsas. Izteiksmīgie elementi ir uzmanību piesaistoši un palīdz izcelties, taču kombinēti tādās proporcijās, lai izskatītos gaumīgi.
Luksusa klases modes zīmola apģērbs un aksesuāri garantē augstu kvalitāti, tāpēc tie būs lieliska investīcija, kas kalpos ilgstoši. Versace apģērbu kolekcijas radītas tā, lai elementi būtu viegli kombinējami savā starpā, radot vienotu ansambli. Taču tos iespējams arī valkāt kopā ar citu zīmolu apģērbiem, radot kontrastu starp ekspresiju un minimālismu.
Īpaša vieta zīmola kolekcijās ir atvēlēta zelta krāsai, kas kombinēta gan ar spilgtiem toņiem, gan eleganti melno krāsu. Antīkās Grieķijas ģeometriskie motīvi arī ir bieži sastopami gan aksesuāru dizainā, gan apģērbu apdrukās.
Ilgtspējība kā vadmotīvs mūsdienīgai modei
Zīmola galvenā dizainere Donatella Versače iestājas par zīmola Versace ilgtspējību un dabai draudzīgu ražošanas praksi. Pēc Donatellas iniciatīvas kopš 2018. gada zīmols vairs neizmanto īstas kažokādas apģērbu ražošanā.
Ilgtspējīga mode Versace izpildījumā nav tikai ekoloģisku materiālu izvēle, bet arī pārliecināšanās, ka materiālu iegūšanas un audumu izgatavošanas process ir ētisks un dabai draudzīgs. Zīmols rada ilgtspējīgus apģērbus arī slavenībām un modelēm, kas iziet uz sarkanā paklāja izklaides industrijas pasākumos, lai pievērstu lielāku sabiedrības uzmanību šim jautājumam.