Atļaujies būt pati kopā ar Bluebella
Sabiedrības uzskatos un normās ir notikušas lielas pārmaiņas. Vēl 20. gadsimta sākumā dāmas no miesas nevarēja atklāt vairāk kā vien potīti, bet šobrīd mēs droši varam lepoties ar saviem ķermeņiem un tos izrādīt. Bet vēsture ir atstājusi savu nospiedumu, un ne visas sievietes ļauj sev izpausties modē. Nav jāstaigā kailai, lai parādītu, cik tu esi lieliska. Pietiek ar tik neredzamu apģērbu kā apakšveļa, kas apliecinās, ka lepojies ar sevi un savu ķermeni. Tāds ir zīmola Bluebellamērķis un misija. Ikviens augums ir skaists un pievilcīgs, nav jābaidās no savas sievišķības un vēlmēm.
Zīmols ceļā uz mērķi
Dzīve ir ļoti atšķirīga ne tikai dažādās valstīs, bet arī dažādiem cilvēkiem. Tāpat arī uzņēmumi un to sasniegumi ir atšķirīgi. Ir zīmoli, kas pēkšņi kļuvuši superpopulāri un turpina tādi būt. Citi savukārt bijuši populāri, bet ātri aizmirsti. Nevar nepieminēt arī tos, kam nekad nav izdevies sasniegt savus mērķus. Bet vēl ir arī tie, kas sākuši no mazumiņa un lēnām, nepiekāpīgi turpina kāpt uz augšu. Tas ir stāsts par Bluebella un tā dibinātāju Emīliju Bendellu. Cilvēks, kas ar savu vīziju un sapni ilgstoši meklēja līdzīgi domājošos un investorus, kas saprastu zīmola būtību un potenciālu. Pēc daudziem atraidījumiem viņa tik un tā nepadevās un lēnām kopš 2005. gada būvē Bluebella zīmolu ar lieliskiem panākumiem. Arvien vairāk sieviešu izvēlas Bluebella produkciju, arvien vairāk veikalu to piedāvā, un aizvadītas vairākas apbalvojumiem bagātas kampaņas. Un tas ir tikai sākums.
Bluebella apakšveļa katrai sievietei
Blubella apakšveļa ir izaicinoša tādā nozīmē, ka tā liek tev paskatīties uz savu ķermeni un atļauties to mīlēt, izcelt tā unikalitāti un skaistumu. Zīmols iestājas par to, ka tu drīksti atļauties būt sieviete tikpat spilgti kā vīrieši un nekaunēties par to. Sabiedrības acīm apslēpta, veļa ir kā tavs mazais noslēpums, kurā smelties pārliecību un mērķtiecību jauniem sasniegumiem. Izvēloties Bluebella apakšveļu, vari nešaubīties, ka tā liks sajusties kā dievietei, kas spēj visu.