Next – vienkārši, kvalitatīvi un moderni
Next ir britu zīmols, kas kļuvis pazīstams pasaulē ar saviem kvalitatīvajiem apģērbiem, aksesuāriem un mājas precēm. Dibināts 1982. gadā, zīmols ir attīstījies par vienu no lielākajiem un veiksmīgākajiem mazumtirgotājiem Apvienotajā Karalistē. Zīmols piedāvā modernus un funkcionālus apģērbus visai ģimenei – sieviešu, vīriešu un bērnu drēbes. Next ļoti pievērš uzmanību mūsdienu tendencēm, piedāvājot stilīgas drēbes, kas ir piemērotas gan ikdienas valkāšanai, gan svinīgiem notikumiem. Šobrīd zīmols ir paplašinājis savu klātbūtni gan fiziskos veikalos, gan e-komercijas platformās, nodrošinot, ka klienti visā pasaulē var piekļūt tā produktiem.
Next apģērbs ikvienam visām sezonām
Next piedāvā plašu produktu klāstu, kas aptver visas vecumu grupas. Viens no galvenajiem zīmola segmentiem ir sieviešu apģērbi, kas ir pazīstami ar savu stilīgumu un pieejamām cenām. Kolekcijās ietilpst kleitas, svārki, blūzes, bikses un virsjakas, kas ir piemērotas dažādiem gadalaikiem un gadījumiem. Vīriešu apģērbu līnija piedāvā gan klasiskus, gan modernus stilus, sākot ar biznesa uzvalkiem līdz ikdienas T krekliem un biksēm. Zīmolu raksturo labu piegriezumu apģērbs, kas vienlaikus ir gan stilīgs, gan funkcionāls. Papildus sieviešu un vīriešu apģērbiem Next piedāvā arī plašu bērnu apģērbu klāstu, kurā domāts par komfortu, izturību un drošību. Bērnu kolekcijas ir modernas un piedāvā ērtus, praktiskus apģērbus gan ikdienai, gan svinīgiem gadījumiem.
Preces mājai un komfortam
Next piedāvā arī plašu mājas preču klāstu, kas ietver mēbeles, tekstilu, apgaismojumu un aksesuārus – šalles, jakas, kosmētikas somiņas utt. Šī kolekcija ļauj klientiem piešķirt savām mājām modernu, stilīgu izskatu. Zīmola mājas preces ir izstrādātas, lai būtu funkcionālas, taču arī estētiski pievilcīgas, piedāvājot risinājumus dažādiem interjeriem. Līdzīgi kā daudzi citi starptautiskie modes zīmoli, Next pēdējos gados ir pievērsies ilgtspējīgai modei un vides aizsardzībai. Uzņēmums ir sācis iniciatīvas, lai samazinātu ietekmi uz vidi, piemēram, izmantojot ilgtspējīgus materiālus savās kolekcijās un ieviešot efektīvākus ražošanas procesus. Zīmola mērķis ir veicināt apziņu par ilgtspējīgu modes patēriņu un piedāvāt saviem klientiem iespējas izvēlēties videi draudzīgākus produktus.