Luksuss no zīmola MCM, kas uzdrošinās būt pamanāms
Modes nams MCM ir kompānija, kas uzdrošinās spēlēties ar tendencēm, piedāvājot luksusa preces jauneklīgā stilā. Apģērbi, apavi un aksesuāri ir rotāti ar pievilcīgo kompānijas logo, kas organiski integrējas dizainā.
Zīmols ietilpst luksusa preču kategorijā, kas izceļas ar augstu kvalitāti un modernu, taču reizē arī elegantu izskatu. Preces no šīs kompānijas būs laba investīcija, kas atmaksāsies un kalpos ilgstoši.
Ja vēlies pacelt savu stilu pavisam jaunā līmenī, tad aplūko pie mums, Zalando internetveikalā, atrodamo preču izlasi no šī zīmola. Esam droši, ka kopā ar MCM tu uzdrošināsies vairāk un tavs izskats kļūs pamanāmāks.
Zīmols MCM ceļo laikā un telpā
Modes nama brīvā plūšana cauri dažādām tendencēm varētu tikt salīdzināta ar ceļojumu starp stila galaktikām. Klasiski piegriezumi un fasoni mijas ar hromatiskām transformācijām, padarot zīmola vizītkarti eklektisku un kreatīvu.
Apvienojot ikoniskas stila pērles no vēsturiskām desmitgadēm ar pacilājošu, jauneklīgu enerģiju, tiek iegūts neticami drosmīgs un pievilcīgs rezultāts. Tas mudina ikvienu valkātāju ekspresīvi paust savu attieksmi un veidot savu stilu bez robežām.
Vibrējoša virtuālā pasaule tiekas ar reālo, izpaužoties apdrukās un rakstos. Tajā pašā laikā zīmols apzināti grezno savas preces ar izsmalcinātu monogrammu, kas saistās ar elitāru dzīvesstilu.
Konjaka krāsas nozīme kompānijas pirmsākumos
Abreviatūra MCM radās no 1976. gadā Minhenē nodibinātās vācu augstvērtīgas ādas aksesuāru kompānijas ''Michael Cromer Munich'', kuras konjaka krāsas logo ātri kļuva pazīstams starp pircējiem, kas novērtē labu kvalitāti. Monogrammai pat ir pašai savs nosaukums – ''Cognac Visetos''.
Patīkamais konjaka krāsas tonis arī mūsdienās grezno zīmola produkciju un ir būtiska stila sastāvdaļa. Tā izsmalcinātais raksturs ir rādītājs, ka kompānija uztver stilu un dizainu ar lielu atbildību.
MCM sadarbība ar Dienvidkorejas partneriem divtūkstošo gadu sākumā ir nākusi zīmolam tikai par labu, palīdzot kļūt mūsdienīgākam un ļaujot iekarot ne tikai Eiropas, bet arī Āzijas un Amerikas tirgu. Jo labam stilam nav robežu ne tiešā, ne pārnestā nozīmē.