Calvin Klein – vienkārši, moderni un kvalitatīvi
Calvin Klein ir ikonisks amerikāņu modes zīmols, kas dibināts 1968. gadā Ņujorkā. Zīmola dibinātājs, Kalvins Ričards Kleins, kļuva slavens, pateicoties savai spējai apvienot minimālismu ar luksusa elementiem, radot allaž moderni vienkāršas kolekcijas. Zīmola galvenā pieeja modei ir balstīta uz tīrām līnijām, izteiktiem siluetiem un neitrālām krāsām, kas kļuvušas par zīmola atpazīstamības iezīmēm. Calvin Klein filozofija vienmēr ir bijusi balstīta uz minimālismu un eleganci. No pašiem zīmola pirmsākumiem Kalvins Kleins veidoja drēbes, kas izcēlās ar vienkāršību, bet tajā pašā laikā saglabāja modernu un izsmalcinātu izskatu. Kleins pievērsa lielu uzmanību detaļām, radot tīrus un precīzus dizainus, kas īpaši izpaudās viņa apģērbu līnijās un džinsu kolekcijās, kas ir viens no zīmola stūrakmeņiem.
Calvin Klein apģērbs – revolūcijas modes pasaulē
1970. gados Calvin Klein sāka piedāvāt savas slavenās džinsu kolekcijas, kas strauji kļuva par modes fenomenu. Džinsu bikses ar vienkāršu dizainu un Calvin Klein logotipu bija simbols gan luksusa, gan ikdienas apģērbam, ko varēja nēsāt ikviens. Šis panākums nostiprināja zīmola reputāciju un padarīja to par vienu no ietekmīgākajiem vārdiem modes industrijā. Viens no lielākajiem pavērsieniem zīmola vēsturē bija apakšveļas kolekcijas ieviešana 1980. gados. Zīmols sāka piedāvāt vīriešu un sieviešu apakšveļu ar lakonisku dizainu, kas izcēlās ar balto kokvilnu un ikonisko elastīgo lenti, uz kuras bija redzams Calvin Klein logotips. Šis apakšveļas dizains ne tikai kļuva par modes etalonu, bet arī pilnībā pārveidoja to, kā cilvēki uztver apakšveļu – no ikdienišķa apģērba gabala līdz stilīgam modes priekšmetam. Apakšveļas reklāmas kampaņas ar slaveniem modeļiem un aktieriem nostiprināja zīmola pozīcijas un padarīja Calvin Klein par sinonīmu seksapīlam un elegancei.
Pamatlicējs unisex smaržām
1980. gadu beigās un 1990. gadu sākumā Calvin Klein ienāca smaržu pasaulē, kur tā veiksme turpinājās. Tādas smaržas kā Obsession, Eternity un CK One kļuva par ikonām. CK One, kas tika izlaists 1994. gadā, bija viens no pirmajiem unisex aromātiem un guva milzīgus panākumus, nostiprinot zīmola modīgumu un novatorisko pieeju smaržu tirgū. Zīmola kolekcijās ir atrodams arī plašs aksesuāru klāsts, ko cilvēki ir augstu novērtējuši. Sākot ar ikdienas somām, mugursomām, makiem līdz pat šallēm, cimdiem un cepurēm.