Ziemeļu skaistums, kas nāk no ANDIATA
Modes zīmols ANDIATA nāk no Skandināvijas. Tas ir somu apģērbu ražotājs, kuru 1986. gadā Helsinkos dibināja tā galvenā dizainere Tarja Rantanena. Viņas mērķis bija apvienot ziemeļvalstu minimālismu ar Parīzes izsmalcinātību un jutekliskumu. Tieši tādi arī ir zīmola ANDIATA apģērbi – praktiski, funkcionāli un ļoti skaisti.
Ja arī tu novērtē apģērba dizainu, kas ir daudzšķautņains un pārdomāts, tad tev noteikti jāapskata pie mums, Zalando internetveikalā atrodamās preces no zīmola ANDIATA. Apģērbu modeļi tevi apburs ar ziemeļniecisku skaistumu, kas slēpj sevī spēcīgu raksturu.
Zīmols ANDIATA iestājas par tīru vidi un ilgtspējību
Saglabāt zaļu un tīru ne tikai vidi ziemeļu pusē, bet arī visā pasaulē ir izaicinājums, kuru somu uzņēmums ir izvirzījis par savu prioritāti. Tāpēc jau kopš dibināšanas brīža zīmols ir centies rīkoties atbildīgi, izdarot pārdomātas un gudras izvēles.
Galvenais priekšnoteikums apģērbu ražošanā ir kvalitātes pārsvars pār kvantitāti, jo tikai augstvērtīgi izstrādājumi varēs kalpot ilgi. Lai sasniegtu šo mērķi, tiek izmantoti tikai vislabākie materiāli, priekšroku dodot organiskiem audumiem. Tāpat uzņēmums rada ne vairāk par divām jaunām kolekcijām gadā, kas apliecina, ka mazāk ir vairāk.
Apģērbi pārsvarā tiek ražoti Eiropā, lielākoties Igaunijā, jo lokāla ražošana samazina transportēšanas laiku, kas nozīmē arī mazāk izplūdes gāzu atmosfērā. Savukārt iepakojums tiek izgatavots tikai no pārstrādātiem materiāliem.
Klasiskas vērtības, ko nodot no paaudzes paaudzē
ANDIATA ir ģimenisks uzņēmums vairākās nozīmēs. Pirmkārt, uzņēmumā kā dizainere strādā arī Tarjas meita Matilde, un, otrkārt, apģērbu fasoni ir veidoti tā, lai nezaudētu savu aktualitāti ilgstoši un būtu nododami no paaudzes paaudzē.
Uzmanība pret detaļām, kvalitatīvu materiālu izvēle un meistarība ir pamats, uz kā balstās labs dizains un augstvērtīgs izpildījums. Zīmola tērpi būs nezūdoša vērtība, ko var uzskatīt par labu investīciju kopējā ģimenes garderobē.
Apziņa, ka izvēlies apģērbu, kas radīts ar cieņu pret valkātāju, piešķir tam papildu vērtību. Zīmola filozofija piepilda skaistumu ar saturu, kas padara to mūžīgu.