Lowa – pārgājieniem un piedzīvojumiem dabā
Latvijā ir pasakaini skaista daba, kas rada vēlmi doties pārgājienos vai vienkārši iet klausīties klusumu un atgūt mieru. Tāpat arī Eiropa ir bagāta ar kalniem un ielejām, fjordiem un straujām upēm. Lai dabas iepazīšana un baudīšana nepārvēršas vēlmē ātrāk tikt mājās, ir svarīgi izvēlēties pareizo apģērbu un apavus. Šeit tev nāks palīgā zīmols Lowa – viens no labākajiem apavu ražotājiem aktīviem cilvēkiem. Lowa ir ar ļoti bagātu vēsturi un izdzīvojis daudzas grūtības, jo tika dibināts jau 1923. gadā Vācijā. Lai gan uzņēmums vairs nepieder tā dibinātājiem, tā ražotne joprojām ir turpat un kvalitātes standarti ir tikai auguši.
Labākais klientam, labākais darbiniekiem
Zīmola izaugsme un veiksme slēpjas tajā, cik ļoti tas rūpējas par saviem darbiniekiem. Jo labāka attieksme un darba apstākļi, jo vairāk būs gatavi dot darbinieki, lai uzņēmums plauktu. To lieliski zina arī Lowa, jo pastāvēšanas laikā daudz ieguldījuši savās ražotnēs un darba apstākļos. Tāpat arī, neskatoties uz to, ka tiek ražoti miljoniem apavu pāru gadā, visa ražošana notiek Eiropas Savienībā. Taču pie tā Lowa nav apstājies, zīmols sadarbojas tikai ar uzņēmumiem, kas spēj pierādīt, ka arī viņi darbojas godprātīgi un darbiniekiem nodrošina lieliskus darba apstākļus. Lowa ir uzņēmums, kam patiesi rūp ne tikai pārdot, bet arī uzlabot cilvēku dzīvi.
Ilgtermiņa draudzība ar Lowa apaviem
Pateicoties augstajām prasībām pret sevi, darbiniekiem un kvalitātei, Lowa apavi patiesi nav salīdzināmi ne ar vienu citu zīmolu. Ir pārdomāta ik detaļa, kam varētu būt nozīme apavu ērtumā, izturībā un spējā palikt sausiem. Kopā ar Lowa apaviem vari doties vieglā pastaigā cauri mežam vai doties vairāku dienu pārgājienā gar Latvijas upēm, vai rāpties Eiropas augstākajos kalnos. Tie pildīs visas apsolītās funkcijas un vairāk, tāpat tie arī kalpos ilgstoši. Izvēloties Lowa apavus, tu ne tikai atbalstīsi uzņēmumu, tā darbiniekus, bet arī visas iniciatīvas, ko zīmols finansē. Lowa palīdz daudzām un dažādām organizācijām gan Vācijā, gan pasaulē. Piemēram, Vācijā viņi palīdz vēža slimniekiem, bet Āfrikā būvē skolas un piegādā apavus bērniem. Tas nav tikai zīmols, tas ir domāšanas veids.